T-Pain és a Crocs új csizmája felkavarja a divatvilágot
Írta: Ostroml
T-Pain és a Crocs váratlan, de látványos együttműködése új fejezetet nyit a márka történetében. A közösen megálmodott „Unfurgettable” kollekció a Crocs első csizmás sorozata, amelynek középpontjában a műszőrrel borított, ikonikus darabok állnak. A dizájn nemcsak T-Pain híres dalsoraira – a „boots with the fur” kifejezésre – utal, hanem a divatvilágot is megrengette.
A kollekció október 23-án kerül a boltokba, és a 35,4 hüvelykes magasságával a Crocs eddigi legmagasabb lábbelije. A csizmák vegán leopárdmintás plüssborítást kaptak, amelyhez 17 Jibbitz charm, láncok és más egyedi díszek tartoznak – így minden vásárló saját stílusára szabhatja a megjelenést.
A kampány arca természetesen T-Pain, aki a fotókon réteges, piros-kék kockás ingben és fehér kabátban viseli a csizmát, miközben egy Jibbitz-díszített darabot tart a kezében. „Croctober a rajongóink iránti szeretetünket fejezi ki” – mondta Carly Gomez, a Crocs marketingigazgatója. „Mindig is ők voltak a márka szíve, és idén az ő kreativitásuk, egyéniségük és merészségük előtt tisztelgünk.”
Az együttműködés ráadásul nem sokkal azután érkezett, hogy T-Pain humorosan reagált a pénzügyi nehézségeiről szóló pletykákra. Egy közösségi médiában megosztott videóban egy luxusjacht fedélzetéről jelentkezett be, és tréfásan megjegyezte: „Ha ez a csőd, akkor legyen több ilyen”. A videóban megmutatta a jacht márványszobrokkal, tetőablakokkal, bárral és jacuzzival felszerelt belső tereit, hozzátéve: „Nem repültél privát géppel???” – utalva arra, hogy a pletykák minden alapot nélkülöznek.
A „Unfurgettable” kollekció tehát nemcsak egy új termék, hanem a Crocs és T-Pain közös üzenete: a stílus, humor és önkifejezés tökéletes ötvözete, amely egyszerre idézi a popkultúrát és lép túl rajta.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: