A Spotify Wrapped 2025 még személyesebb élményt ígér az előadóknak és a rajongóknak
Írta: Ostroml
A Spotify Wrapped 2025 hamarosan megérkezik, és a világ egyik legnépszerűbb streaming platformja már most arra hívja fel az előadók figyelmét, hogy készüljenek fel az év egyik legfontosabb eseményére. Tavaly több mint 245 millió felhasználó nézte meg saját Wrapped-összefoglalóját, ami a teljes felhasználói bázis több mint 36%-át jelenti.
Az idei év újdonsága, hogy a művészek november 14-ig tölthetnek fel legfeljebb 30 másodperces videóüzeneteket, amelyeket csak a legnagyobb rajongóik láthatnak majd. Ezekkel a rövid klipekkel az előadók közvetlenebb kapcsolatotteremthetnek közönségükkel – megköszönhetik a támogatást, üzenhetnek valami személyeset, vagy akár exkluzív híreket is megoszthatnak. Tavaly mindössze 18 000 előadó élt ezzel a lehetőséggel, ami a Spotify több mint 225 000 művészének alig 8%-a, így idén a cég különösen aktivitásra ösztönzi az alkotókat.
A Spotify a Wrapped keretében nemcsak az előadók, hanem a hallgatók élményét is tovább fejleszti. Az ingyenes verziót használók mostantól nagyobb kontrollt kapnak a lejátszási listák és podcastek felett, ami személyesebb zenei élményteredményez. Emellett a platform prémium előfizetői számára továbbfejlesztett AI DJ funkció is elérhető marad, amely valós időben reagál a felhasználói ízlésre, és személyre szabott műsorokat állít össze.
A Spotify célja, hogy a Wrapped ne csupán év végi statisztika legyen, hanem a zene és a közösség ünnepe, ahol minden előadó és hallgató újra felfedezheti, miért szereti a zenét.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: