A NOLO és HANKO meghódították Párizst a „Mexicanication álma” kollekcióval
Írta: Ostroml
A Maison des Metallos kifutója a párizsi divathét egyik legizgalmasabb helyszínévé vált, amikor Luis Corrales, a NOLO márka alapítója bemutatta 2026-os tavaszi/nyári kollekcióját. A show különleges figyelmet kapott a világszerte ismert modell és előadóművész, HANKO szereplése miatt, aki nemcsak karizmatikus megjelenésével, hanem társadalmi üzenetével is megerősítette a NOLO filozófiáját.
A Sonora tartományból származó Luis Corrales néhány év alatt a kortárs mexikói divat egyik kulcsfigurájává vált. A márkája, a NOLO, az autentikus utcai stílust ötvözi a mexikói kulturális örökséggel és a városi művészet inspirációival. Legújabb kollekciója, a „Mexicanication álma”, a mexikói identitás globális újraértelmezését tűzi ki célul – olyan darabokon keresztül, amelyek hétköznapi textúrákat és helyi anyagokat alakítanak át magas divattá.
Corrales elmondta, hogy célja a kreatív határok lebontása, miközben a mexikói gyökerekből és kézműves hagyományokból merít inspirációt. A kollekcióban fűből készült textúrák, organikus anyagok és kézzel készült díszítések kaptak helyet, amelyek személyes emlékeket és utca-kultúrát ötvöznek egy modern, nemzetközi perspektívával.
A márka döntése, hogy HANKO-t választja a kampány arcának, jól tükrözi a NOLO elkötelezettségét a divat mint társadalmi manifesztum mellett. HANKO – aki több mint 12 millió követővel rendelkezik az Instagramon – nemcsak modell, hanem emberi jogi aktivista is, aki befogadást és láthatóságot hoz azoknak a közösségeknek, amelyekhez tartozik és amelyeket képvisel.
Az ő szereplése nem csupán nemzetközi médiafigyelmet hozott a márkának, hanem megerősítette a kollekció üzenetét is: a divat nemcsak esztétika, hanem kulturális és politikai kifejezőeszköz.
A párizsi debütálás teljes sikert aratott, és bebizonyította, hogy a NOLO mára aspirációs márkából globális divaterővévált. A bemutató képeit Arun Nevader készítette, a Global Fashion Collective támogatásával.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: