Gwen Stefani vallási appet reklámoz – nagy port kavart a Hallow-kampány
Írta: Ostroml
Gwen Stefani új kampánya ismét megosztotta a közvéleményt. A No Doubt egykori énekesnője ezúttal a Hallow nevű vallási alkalmazást reklámozza, amelyet több kritikus is abortuszellenes tartalmakkal hozott összefüggésbe. Az éves előfizetésért 69,99 dollárt kérő app a popsztár ígérete szerint segít „közelebb kerülni Istenhez”, különösen az adventi és karácsonyi időszakban.
A kampány reklámfilmjében Stefani fehér ruhában, keresztet viselve arra buzdítja követőit, hogy töltsék le az alkalmazást, és csatlakozzanak hozzá a mindennapi imákban. Szerinte az advent időszaka kiváló alkalom arra, hogy „lassítsunk, elmélkedjünk és helyet adjunk Jézusnak a szívünkben”.
A rajongók reakciói azonban erősen megoszlottak. Többen kiemelték, hogy a Hallow szoros kapcsolatban áll JD Vance alelnökkel, valamint a konzervatív befektetőként ismert Peter Thiellel, és hogy az appban abortuszellenes imák is szerepelnek. Matt Bernstein, a A Bit Fruity podcast házigazdája egyenesen úgy fogalmazott: a Hallow „fizess az imáért” platform, és Stefani részvételét puszta pénzügyi motivációnak tartja.
A kritika mellett akadtak olyanok is, akik megvédték az énekesnőt, szerintük a felháborodás túlzás, és mindenkinek joga van a saját spirituális útját képviselni. A kampány körüli vita közben Stefani éppen fontos időszakba lép: újraegyesül a No Doubt-tal, és hamarosan Las Vegasban kezdi meg rezidenciáját.
A Hallow-reklám így nemcsak a popsztár hitbéli üzenetéről szól, hanem arról is, hogyan hat egy vallási platform támogatása egy popikon karrierjére egy rendkívül megosztott kulturális közegben.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: