Darya Pourshasb a Believe marketing élére érkezett
Írta: Ostroml
Darya Pourshasb fontos karrierlépést tett, amikor csatlakozott a Believe csapatához marketing vezetőként. A lépés egybeesik azzal, hogy a Believe felvásárolta az ampd Method platformot, amely a digitális marketing és katalógusmenedzsment egyik innovatív szereplője volt. A tranzakcióval a vállalat tovább erősítette adatvezérelt marketingstratégiáját, különös tekintettel a független előadók támogatására.
Pourshasb az ampd Method alapítójaként és vezetőjeként eddig is kimagasló eredményeket ért el a zenei marketing területén. Pályafutása során több mint 300 marketingkampányt vezetett, elsősorban független művészek és kiadók számára, korábban pedig a Spotify globális prémium tartalmainak marketingfolyamataiban is kulcsszerepet töltött be. Mostantól a Believe teljes marketingstratégiájának kidolgozásáért és végrehajtásáért felel, különös hangsúlyt helyezve a közönségnövelésre és a rajongói elköteleződés mélyítésére.
A Believe alapító-vezérigazgatója, Denis Ladegaillerie szerint Pourshasb érkezése stratégiai előnyt jelent a cég számára. A szakember korábban a Sony Music Entertainment digitális csapatában is dolgozott, ahol több mint 60 piacon koordinálta a streaming partnerségeket és a digitális kampányokat. Ez a nemzetközi tapasztalat most a Believe globális hálózatában hasznosul tovább.
Pourshasb saját megfogalmazása szerint adatazonos gondolkodásával és ROI-központú szemléletével szeretné új szintre emelni a Believe művészeinek jelenlétét. „Örömmel csatlakozom a Believe-hez, hogy a mély adatmarketing tudásomat és az eredményorientált megközelítésemet a cég szolgálatába állítsam” – fogalmazott a bejelentés kapcsán.
A jövőre nézve a Believe célja, hogy még kifinomultabb, technológiailag fejlettebb digitális marketingmegoldásokat és katalógus-szolgáltatásokat nyújtson partnereinek. A vezetőség bízik abban, hogy Pourshasb innovatív gondolkodásmódja és nemzetközi tapasztalata révén a művészek és rajongók közötti kapcsolat új szintre léphet, és a cég tovább erősítheti pozícióját a globális zeneipar élvonalában.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: