Új vezető a Believe élén: Romain Becker a termék- és marketingstratégia élére áll
Írta: Ostroml
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Believe, a független művészeket és kiadókat támogató globális zenei vállalat, amikor Romain Becker-t nevezték ki Chief Product, Operations and Marketing Services Officer pozícióba. A friss kinevezés célja, hogy a vállalat még átfogóbban, innovatívabban és hatékonyabban szolgálja ki partnereit a világ minden táján.
Becker eddig a Label & Artist Solutions üzletág elnöke volt, most pedig a termékfejlesztés, az operatív működés és a marketing szolgáltatások összehangolása lesz a fő feladata. A Believe szerint tapasztalata és stratégiai gondolkodásakulcsfontosságú szerepet játszik majd abban, hogy a cég vezető szerepét tovább erősítse a művész- és kiadófejlesztés terén.
A vállalat vezérigazgatója, Denis Ladegaillerie méltatta Becker sokoldalúságát és hosszú távú vízióját, amely szerinte hozzájárul majd ahhoz, hogy a Believe tovább emelje szolgáltatásainak színvonalát, különösen a gyorsan változó zeneipari környezetben.
Romain Becker pályája jól tükrözi a zene és a technológia határterületein való jártasságát. Dolgozott korábban a Google-nál, a YouTube zenei partnerségein, majd a Believe-hez visszatérve a videós monetizációs lehetőségek fejlesztésétvezette. Most újra reflektorfénybe lép, hogy globális szinten vezesse a cég marketing és termékstratégiáját.
Becker elmondása szerint izgatott az új szerep miatt, és célja, hogy a Believe szolgáltatásait még hatékonyabbá, még elérhetőbbé tegye a független alkotók számára. A hangsúly továbbra is az autonómián és a kreatív vízió tiszteletén lesz – de új, technológia-vezérelt megoldásokkal kiegészítve.
A kinevezés jól illeszkedik a Believe törekvéseihez, hogy olyan infrastruktúrát biztosítson, amely nemcsak versenyképes a nagy kiadókkal szemben, de személyre szabottabb és rugalmasabb is – pontosan azt kínálva, amire a független zeneipar most a leginkább vágyik.
HOZZÁSZÓLÁSOK
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
LoginOLVASD EL EZEKET IS: